ZU-Met też może być
Stal-Fun no to u mnie jest na 105cm i wydaje się za wysoko. Przyzwyczaiłem się do "mierzenia" przed cięciem patrzac na taśmę od góry.
Polo Każdy preferuje inną wysokość
ZU-Met bardziej chyba z tą opaska pomyśle, albo się przyzwyczaję poprostu 🙂
Polo prędzej to drugie🙂
Jak wykańczanie narożniki przy łączeniu profili? Ma to być wieszak na ręczniki, ścianka 1,5mm .
Polo popraw załamania krawędzi i lekko możesz zrobić delikatną fazę lepiej będzie trzymala farba.
ZU-Met czyli bez spawania, ale żeby lepiej się pasowało?
Polo przespawaj z góry do dołu narożnik zewnętrzny i szlif
Polo nie spawaj tylko pachwin resztę musisz pospawać tylko nie zostawiaj tak ostrej krawędzi tylko lekko zalam pilnikiem
Dzięki za rady. Znów się wczoraj zabrałem za ten wieszak. Obspawalem te narożniki, ale z obróbką wizualna to mi daleko do niektórych z tego forum 😂 Niestety nie mam jeszcze doświadczenia co można zostawić bo zakryje proszek, a co bedzie widać.
Polo Z czasem nabierzesz wprawy. Glowa do góry 🙂🙂🙂
Polo Masz tam jeszcze podtopienia. Spróbuj to ponktowo zaspawac i wyszlifowac na gładko. Pozniej jeszcze promienie pilnikiem wyprowadź
Stal-Fun no właśnie głównie nad tym muszę popracować, bo nie chce robić dziur zeby to zebrac. Opłaca się inwestować np w szlifierkę oscylacyjna żeby takie coś wyprowadzać czy zwykłe listki i kątówka wystarczy?
Polo przejdź z listków na fibre, I oscylacja to dobrze wydane pieniążki 👍
Polo Podtopień oscylacją nie zbierzesz. Zaspawaj to punktowo i przejedź fibrą p 60 lub 80.Oscylacja przydaje się przy takich projektach.
Polo listków to uwysam tylko do gradowania ale dobra jest niezastąpiona. Podtopienia musisz zaspawać jeszcze i zeszlifować .
Ja zaczynam szlifować fibra 3m 36 zbieram zgrubnie następnie fibra 3m 60 szlifuje już na gładko i na koniec szlifierka oscylacyjn papier p 120 i tak to mi wychodzi.
Alaxa9900 no to wygląda pięknie. A jak masz minimalny uskok między profilami to nie robi się "dziurą" tak jak przy podtopieniu?