W zeszła sobotę pracowicie pałacowo eventowo by Sthonka
A już jutro montaz kolejnej prowadnicy saszetek projekt „poprawiamy Japan”
sthonka pytam z czystej ciekawości bardzo dobra robota 👍💪
Kółeczko przed
Kółeczko po
sthonka ja bym to wyrzucił
Boguslaw no fakt koszt naprawy i malowania pewnie równowartość jakiejś ladnej używki
Boguslaw kto bogatemu zabroni
ZU-Met a centrowanie i prostowanie gdzie, i jeszcze toczenie znam proces jak to się robi bo kolega taki warsztat prowadzi i ratuje tylko wartościowe felgi a nie takie zwykłe jak ta
Boguslaw Może wlasciciel ma sentyment do nich 😉
Boguslaw trzeba pojechać do kolegi i poobserwować prostuje się odkształcenia przed spawaniem nie po spawaniu . Druga sprawa nie jest konieczne toczenie . Jedyny wydatek prócz usługi spawania to lakierowanie . Felga ciężka do zdobycia mimo ze stary model właściciel ma stare auto na tych kołach i miał kaprys sobie je naprawić . Poprawnie wykonana naprawa z dobranym składem materiału nie stanowi później żadnego problemu można bezpiecznie jeździć . I teoria nawalone ciężarków jest teoria ludzi którzy nie maja pojęcia o robocie .
Stal-Fun dokładnie
sthonka ok wyczerpałeś temat, tylko nie mów że jest tak idealnie zrobiona że nie trzeba jej szpachlować, w/g mnie choć nie znam się na tym lepiej było by wylać troszkę więcej materiału i to potem z toczyć na jedną płaszczyznę, to tylko moje zdanie
Boguslaw dobrze ze się przyznałeś ze się nie znasz szacun.
sthonka no z odlewami jeszcze jak to jakiś dziwny magnezowy to zabawy jest. Nawet jako sztuka dla sztuki, dla lepszego opanowania tiga bym w to wszedł. W szczególności na feldze która jest tania i wszechobecna bo jak nie umiem to na czymś trzeba się naumić 🙂 a tu fachowo wygląda, pewnie nie jedna tak uratowana.
Adrenalina zapach zjaranych opon i klimat stadionu PGE piątkowe kwali działo się
Dziś finały i pary
Kolejne staruszki dostały nowe życie