Cześć,

Chciałbym w tym temacie prowadzić swoje realizacje (inne niż blog automotive). Z dzisiejszego dnia, spawanie marek pod słupki do balustrad, kotwienie, wyznaczanie, wiercenie i przykręcanie poprzeczek 🙂

Pierwsza balustrada już stoi (bez parapetu i wylewki)

Do tego spotkałem fajnego koleżke 🙂






    Mrauek czemu to robisz na balkonie a nie na warsztacie, dużo łatwiej na plasko bo nie musisz ustawiać pionow słupka.

      ZU-Met Co masz na myśli? Słupki były spawane w garażu, posadzka jest nie równa, więc został zastosowane śruby na kontrę do pionowania 🙂. Same poprzeczki są przykręcane. A jeśli chodzi o warsztat, to trzeba go mieć 😃

      Mrauek Musisz do tego tu przywyknąć 😉On tak do wszystkich 😁😁😁

      Mrauek chodzi mi o złożenie całości na plasko, to że posadzka nie równa w niczym nie przeszkadza bo i tak najważniejsza jest plaszczyzna pochwytu.

      Stal-Fun Pierwszy raz widzę żeby ktoś tak robil balustrade, (nie liczac inżynierów w klapkach z indi oczywiście).

      ZU-Met najważniejsza jest zasada: Klient nasz Pan 🙂 Miało być na miejscu, to było na miejscu 🙂. Po co dwa razy to składać i rozkładać na warsztacie, jak można od razu kręcić na miejscu? 🙂

        ZU-Met No kiedyś musi być ten pierwszy raz 🙂 nie wszyscy będą robić jak Ty.

        ZU-Met Jeszcze dużo rzeczy nie widziałeś,a jak ktoś nie ma warsztatu to robi na miejscu u klienta.Proste

          • ZU-MetRanga 31

              Poziom 1289

            STALVAR nie muszą wszyscy robić jak ja wiadomo . Ale nawet na betonie czy gdziekolwiek masz chociaż płaszczyznę a tak każdy słupek trzeba ustawić pod żyłkę, w 4 płaszczyznach zamiast tak naprawdę złapać tylko odległość między słupkiem.

              Napisz odpowiedź...

              POWERED BY:
              RWDESIGN