[Blog] |WParylak| Off Road 4x4 Blog
- Edytowany
My spawamy ca艂y czas, nie mamy problem贸w z utrzymaniem geometrii, 艣rednio pod艂u偶nice kt贸re maj膮 3,6 , 4,2 , 4,7 lub 5,5 metra d艂ugo艣ci mieszcz膮 si臋 w tolerancji p艂asko艣ci do 1,0-1,5mm wiec uwa偶a膰 偶e jest bardzo dobrze.
Tak b臋d膮 wyl膮daj膮 ju偶 posk艂adane ramy:
Poboczny projekt to DEF 90 , z silnik om606 +722.6 + Lt230 , nowa rama zawieszenie , full regeneracja
- Edytowany
Kupowanie chi艅skich zestaw贸w nieraz bardzo 藕le si臋 ko艅czy, wczoraj poczynili艣my masywniejszy uk艂ad hamulcowy (r臋czny), hamowanie niezale偶ne na tylne ko艂a, jak zwykle dzie艅 przed wyjazdem kupe roboty z samochodem
Wracamy z III Runda Przeprawowe Mistrzostwa H6 PMO z Siwia艂ki
Jest 1 miejsce w klasie Chelenge ,
Nie oby艂o si臋 zn贸w bez awariami , 3 kapcie na trasie, dwa ko艂a mieli艣my zapasowe ale trzecie musieli艣my naprawi膰, wbili艣my 2 bary w ko艂a poniewa偶 d臋tki szlak trafi艂 i przy mniejszym ci艣nieniu by艂a obawa 偶e nie uszczelnimy opony, momentami jecha艂o si臋 wozem drabiniastym, ale ju偶 wi臋cej k贸艂 nie mieli艣my na zmiany. Problem jest w d臋tlockach i chyba w samych felgach. Trzeba ten problem wyeliminowa膰 bo to juz trzeci rajd gdzie mamy z tym problemy i du偶o przez ten manewr tracimy czasu.
Trawersy , piony ,du偶o technicznej jazdy, dla nas by艂o super
Gratulacje by艂em u was si臋 przywita膰 na przerwie ale was nie by艂o . Pozdrawiam
Mo偶e jeszcze byli艣my na trasie, prawie ostatni opuszczali艣my tor, a samoch贸d ju偶 sta艂 na bazie? Podczas zjazdu mieli艣my kapcia i na feldze prawie go艂ej wracali艣my
I kolejne ramy pospawane, jeszcze 艣rutowanie i mog膮 jecha膰 na ocynkownie
W naszej konstrukcji nic si臋 nie dzieje, sprawdzali艣my ramy przez i po cynkowaniu, nie ma te偶 znaczenia czy rama ch艂odzona swobodnie czy te偶 w k膮pieli wodnej. Trzeba wzi膮艣膰 pod uwag臋 偶e tutaj minimalna grubo艣膰 ramy to 3,0mm, S355JR. Oryginalne ramy cz臋sto s膮 z cie艅szych blach a niekiedy jesli blacha mia艂a pierwotnie 2mm to po 20 latach ma ju偶 tylko 0,5mm i wtedy zaczynaj膮 si臋 problemy.
- Edytowany
To s膮 ramy do samochod贸w Land Rover Defender, wersja 90, 110, 110-6x6, 130. Wersja silnikowa dowolna. Cz臋sto ramy pod konkretne zam贸wienie. Blachy srutowane dwustronnie, a po wykonaniu ponownie srutowane i dopiero do cynkowania. Dzi臋ki temu lepiej kotwica si臋 cynk jak te偶 pow艂ok膮 cynku jest porowata co w przysz艂o艣ci poprawia kotwienie si臋 pow艂ok lakierniczych
To s膮 ca艂kowicie nowe ramy, robione od podstaw. Trwa艂o艣膰 przewidywana na min 50lat
A teraz ca艂e pierwsze sztuki jad膮 na finalne 艣rutowanie