ZU-Met zobacz filmik terenwizji jak firma chyba z Wieliczki robi ze starych nowe defy z nowymi ramami

    • WParylakRanga 13

        Poziom 24
      • Edytowany

      My spawamy ca艂y czas, nie mamy problem贸w z utrzymaniem geometrii, 艣rednio pod艂u偶nice kt贸re maj膮 3,6 , 4,2 , 4,7 lub 5,5 metra d艂ugo艣ci mieszcz膮 si臋 w tolerancji p艂asko艣ci do 1,0-1,5mm wiec uwa偶a膰 偶e jest bardzo dobrze.

      Tak b臋d膮 wyl膮daj膮 ju偶 posk艂adane ramy:

        Poboczny projekt to DEF 90 , z silnik om606 +722.6 + Lt230 , nowa rama zawieszenie , full regeneracja 馃檪

          ZU-Met dobrze unieruchomi膰, spawa膰 odcinkami w miar臋 szybko ale pozwoli膰 stygn膮膰, obraca膰 i kontrowa膰 wyboczenia. Je艣li chcia艂by艣 to spawa膰 tak jak le偶y to zrobi si臋 艣miga, zmieni kszta艂t w 3 p艂aszczyznach.

            • ZU-MetRanga 30

                Poziom 1254

              WParylak do艣wiadczenie bardzo duzo robi. Kilka pierwszych pewnie tak idealne nie by艂y

                ZU-Met tu zaskocz臋 Cie, wszystkie wysz艂y bardzo dobrze, 偶adnego grzania czy palnika nie trzeba by艂o. Jedyne co to pierwsze wykonywali艣my z 7-8h, teraz 3h. Dzia艂anie, obserwacja, przeciwdzia艂anie, obecnie to ju偶 do艣wiadczenie i wiedza.

                  11 dni p贸藕niej
                  • WParylakRanga 13

                      Poziom 24
                    • Edytowany

                    Kupowanie chi艅skich zestaw贸w nieraz bardzo 藕le si臋 ko艅czy, wczoraj poczynili艣my masywniejszy uk艂ad hamulcowy (r臋czny), hamowanie niezale偶ne na tylne ko艂a, jak zwykle dzie艅 przed wyjazdem kupe roboty z samochodem 馃槂

                      4 dni p贸藕niej
                      • WParylakRanga 13

                          Poziom 24

                        Wracamy z III Runda Przeprawowe Mistrzostwa H6 PMO z Siwia艂ki
                        Jest 1 miejsce w klasie Chelenge ,

                        Nie oby艂o si臋 zn贸w bez awariami , 3 kapcie na trasie, dwa ko艂a mieli艣my zapasowe ale trzecie musieli艣my naprawi膰, wbili艣my 2 bary w ko艂a poniewa偶 d臋tki szlak trafi艂 i przy mniejszym ci艣nieniu by艂a obawa 偶e nie uszczelnimy opony, momentami jecha艂o si臋 wozem drabiniastym, ale ju偶 wi臋cej k贸艂 nie mieli艣my na zmiany. Problem jest w d臋tlockach i chyba w samych felgach. Trzeba ten problem wyeliminowa膰 bo to juz trzeci rajd gdzie mamy z tym problemy i du偶o przez ten manewr tracimy czasu.

                        Trawersy , piony ,du偶o technicznej jazdy, dla nas by艂o super 馃檪




                          • ZU-MetRanga 30

                              Poziom 1254

                            WParylak Gratulacje 馃憦馃憦馃憦

                              • KGgarageRanga 19

                                  Poziom 66

                                Gratulacje 馃憤 by艂em u was si臋 przywita膰 na przerwie ale was nie by艂o . Pozdrawiam

                                  • WParylakRanga 13

                                      Poziom 24

                                    Mo偶e jeszcze byli艣my na trasie, prawie ostatni opuszczali艣my tor, a samoch贸d ju偶 sta艂 na bazie? Podczas zjazdu mieli艣my kapcia i na feldze prawie go艂ej wracali艣my

                                      • KGgarageRanga 19

                                          Poziom 66

                                        WParylak napewno jeszcze si臋 gdzie艣 na radzie spotkamy 馃槈

                                          15 dni p贸藕niej

                                          I kolejne ramy pospawane, jeszcze 艣rutowanie i mog膮 jecha膰 na ocynkownie

                                          • BoguslawRanga 33

                                              Poziom 1004

                                            WParylak nie pokrzywki ich przy ocynkowaniu, czy potem prostuje cie je?

                                              W naszej konstrukcji nic si臋 nie dzieje, sprawdzali艣my ramy przez i po cynkowaniu, nie ma te偶 znaczenia czy rama ch艂odzona swobodnie czy te偶 w k膮pieli wodnej. Trzeba wzi膮艣膰 pod uwag臋 偶e tutaj minimalna grubo艣膰 ramy to 3,0mm, S355JR. Oryginalne ramy cz臋sto s膮 z cie艅szych blach a niekiedy jesli blacha mia艂a pierwotnie 2mm to po 20 latach ma ju偶 tylko 0,5mm i wtedy zaczynaj膮 si臋 problemy.

                                                • BoguslawRanga 33

                                                    Poziom 1004

                                                  WParylak bardzo dzi臋kuj臋 za wyczerpuj膮c膮 odpowied藕 馃榾

                                                    • ZU-MetRanga 30

                                                        Poziom 1254

                                                      WParylak te ramy to pod jakis indywidualne projekty czy tzw rekonstrukcja jakis starych aut?

                                                        • WParylakRanga 13

                                                            Poziom 24
                                                          • Edytowany

                                                          To s膮 ramy do samochod贸w Land Rover Defender, wersja 90, 110, 110-6x6, 130. Wersja silnikowa dowolna. Cz臋sto ramy pod konkretne zam贸wienie. Blachy srutowane dwustronnie, a po wykonaniu ponownie srutowane i dopiero do cynkowania. Dzi臋ki temu lepiej kotwica si臋 cynk jak te偶 pow艂ok膮 cynku jest porowata co w przysz艂o艣ci poprawia kotwienie si臋 pow艂ok lakierniczych

                                                          To s膮 ca艂kowicie nowe ramy, robione od podstaw. Trwa艂o艣膰 przewidywana na min 50lat

                                                          A teraz ca艂e pierwsze sztuki jad膮 na finalne 艣rutowanie 馃檪

                                                            WParylak defy budowane w Wieliczce??


                                                              POWERED BY:
                                                              RWDESIGN