• MarekRanga 12

Poziom 23

Zastanawiam si臋 jaki jest wasz wyuczony zaw贸d i czy w nim pracujecie馃榿馃榿 Ja na ten przyklad z zawodu jestem mechanikiem maszyn rolniczych ale 偶ycie potoczy艂o sie troche inaczej i nie pracuje w tym zawodzie. Jak jest u was?馃榿

• UkaszRanga 7

Poziom 6

Marek ja jestem po technikum technik logistyk馃槀 aktualnie nie pracuje ale nie wi膮偶e przysz艂o艣ci z tym zawodem

Ja mechanik samochodowy ale jako艣 nie ciagnie mnie w tym kierunku. Wol臋 stal i spawanie. To moje hobby i praca 馃檪馃憤

• RravenRanga 10

Poziom 20

Technik Urz膮dze艅 i Instalacji Sanitarnych- w skr贸cie Hydraulik馃槂

Z zawodu technik mechanik obs艂uga i naprawa poj
              Ale jak to w 偶yciu r贸偶nie bywa i spawaczem jestem od dw贸ch lat

Jak wi臋kszo艣膰 z po mechaniku 馃檪

• FanderRanga 9

Poziom 14

Mlody_spawacz to ja si臋 wyr贸偶ni臋. Technik informatyk 馃檭

Fander chodzi艂o mi o tych, co si臋 wypowiadaj膮 wy偶ej 馃檪 sam mam znajomych, co s膮 po informatyce, czy jakie艣 nawet studia z przer贸偶nymi kierunkami, a sko艅czyli z palnikiem w r臋ku 馃槂

Mlody_spawacz Panowie nie ma si臋 co wstydzi膰 naszych zawod贸w. Grunt to robi膰 to co si臋 lubi 馃檪馃憤

Stal-Fun dok艂adnie. Dla mnie nie jest wyznacznikiem kto co sko艅czy艂, lub jakie kto ma wykszta艂cenie. Niekt贸rzy bez szko艂y, s膮 bardziej ogarni臋ci ni偶 Ci po studiach... To nie ma 偶adnego znaczenia. Ka偶dy powinien by膰 traktowany tak samo, lub tak jak zas艂uguje 馃檪

No to ja jestem in偶ynierem zarz膮dzania i produkcji ale po roku pracy w biurze zrozumia艂em 偶e sto艂ek dla mojego kr臋gos艂upa jest zab贸jstwem

Mlody_spawacz Dok艂adnie tak 馃憤

bartekj3 To dobrze ze si臋 ogarnoles szybko 馃榿

bartekj3 lepiej, 偶e ogarn膮艂e艣 w por臋, po kilku latach by艣 si臋 garba dorobi艂 i co najwy偶ej, by艣 m贸g艂 dorabia膰 jako kwazimodo

Hehe, pozdrawiam 馃槂

• bartekj3Ranga 10

Poziom 22
                              • Edytowany

Mlody_spawacz teraz to si臋 zdziwisz.