Witam, pisze do was z pytaniem i szukam bardzo mocnego sprzętu, dokładniej chodzi o szlifierkę. Kupiłem teraz boscha i wytrzymała całe 3 dni i wiem ze wiecej nic z boscha nie kupie. Na czym pracujecie i jak długi czas, jakiej firmy sprzęt polecacie zeby wytrzymał w trudnych warunkach przynajmniej rok?
Pozdrawiam Dominik.

Wiesz kolego jest roznica bosch a bosch, kupowałeś w markecie czy w autoryzowanym sklepie? Ja do dziś używam szlifierki mojego taty a dokładnie niebieskiej makity, zimę nie zimę spędza w blaszaku i nigdy nic jej nie jest. Ja wiem ze do czasu ale w porównaniu ile ona wycięła materiału i wyszlifowała to ja zajeździlem dwie marketówki i wróciłem do starej poczciwej makity

• CyprianRanga 21

Poziom 127

Ja pracuję na Boschu od 4 lat, znajomy pracuje na Makicie od 15 lat...
      Teraz, że paliło mi się pod dupą i nigdzie w okolicy od ręki nie mogłem dostać Boscha z regulowanymi obrotami kupiłem Makitę... Osobiście wolę Boscha mimo, że jest cięższy... Przepracowuje u mnie od roku do półtorej i padają regulatory ale to co taka szlifierka przez rok przebiegu zrobi to nie mam pretensji, że się rozpada 😛

• AdrianRanga 5

Poziom 4

Wydaje mi się że GRAPHITE jest w miarę dobre sam mam z tej marki szlifierkę kątową z regulacją obrotów i jak na razie się sprawuje fajnie jeśli chodzi o użytek dla siebie i poskubanie czegoś w warsztacie 😉 ale wyższa półka to może DeWalt u nas w firmie są tylko takie i są to szlifierki nie do zabicia a słyszałem jeszcze że Milwaukee jest bardzo dobra ale nie wiem nie miałem jeszcze przyjemności z tą marką.

• CyprianRanga 21

Poziom 127

GRAPHITE ogólnie się dowiedziałem, że jest to niezależna firma. Dystrybutorem jest TOPEX ale akurat w kwestii jakości nie ma nic jedno do drugiego 😛
              Od paru osób słyszałem, że cena co do jakości jest idealnie dobrana. Pytanie jak często pracujesz szlifierką.