Witajcie, moi drodzy koledzy spawacze! Po burzliwym i pełnym pracy rozpoczęciu roku, w końcu znalazłem chwilę, żeby przysiąść do komputera i napisać coś o sobie na forum. Miałem to zrobić już jakiś czas temu, ale natłok obowiązków - nie tylko firmowych, ale też prywatnych - spychał pisanie na ostatni plan. Teraz jednak trochę się to przerzedziło, większość dużych zleceń wyjechała z warsztatu bezpowrotnie, i jest chwila, żeby odsapnąć.
Przede wszystkim, chciałbym się przywitać: Cześć! Jestem Maciej, pochodzę z Dolnego Śląska, a za rok wskoczy mi trójka z przodu. Niby kompletnie mentalnie nie widzę różnicy, bo nadal czuję się jak dziecko, tyle że w końcu śmiertelne. Tu boli, tam strzyka, a pierwszy raz coś sobie złamałem (jeszcze na dodatek żebro - pękło, ale boli jak diabli).
Z zawodu jestem blacharzem samochodowym, ale od 3 lat nawet mi się nie chce wypukać nadkola... Także, ze mnie taki blacharz, jak wiadomo, co z czego. 😀 Co śmieszniejsze, w szkole uchwyt od MIG'a trzymałem raptem 4 razy. Tak czy owak, nie złapałem bakcyla, dopiero w drugiej pracy miałem okazję chwilę polatać TIG'iem. I tak dzięki temu, ze spawalnictwem mam już związek od jakiegoś 6-7 lat. Uwielbiam ten zawód, zawsze mnie coś zaskakuje nowego, i ciągle można się czegoś nauczyć. Jeśli chodzi o spawane materiały, to stal czarna, kwasówka, aluminium, miedź. Pracuję głównie TIGiem, bo takie mam detale z zamówień, ale czasem jakiś mebelek MIGiem pocheftam. Daleko mi do profesjonalisty, nie potrafię "Walking the cup", bo w sumie nigdy nie było czasu się nauczyć, ale przyjdzie na to chwila.